søndag den 3. oktober 2010

Jeg har ikke rigtig noget og tænker udelukkende i frekvens med dette indlæg, altså primært for at holde mig selv til biddet. Apropos bid, har lige fået mig en bid brød, eller rettere yoghurt med müsli og en syndflod af sirup ovenpå. Lige med sirup har jeg intet mådehold. Apropos mådehold; der er gledet lige lovlig meget alko ned i den forgangne uge. Det er sjovt, som det er sjovt at være fuld. Jeg mener, engang nåede jeg aldrig det der morsomme punkt, hvor filteret slipper og man er en satans karl. Jeg blev altid træt inden, decideret grus i øjnene og luskede af. Til en dyb REM. Apropos dyb; så så man lige, hvordan der her tegnede sig et formmæssigt greb. Bvadr, men meget sjovt. For mig i hvert fald. Jeg ved ikke, om jeg føler mig særligt besjælet i disse dage, men jeg vil pege på genopdagelsen af r'n'b og soul musikken. Negermusik. Helt ærligt, når det er godt, så er det vitterlig godt og kommunikerer så hoverende direkte med kroppen. Donny Hathaway... Skakmat.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar