torsdag den 4. november 2010

dagens klamamse (som en non visuel omgang Dagens Look)


det slår mig, at DR har hævet standarden for vejr-værter
Anja Fonseca er helt utrolig pæn og gør god figur
Lene Espersen bevæger sig til gengæld i mineret farvand
næsen vokser, og Jersild går kritisk til værks
Bubber har netop gennemgået et eller andet om mandighed
manden kan li' at høre sig selv, den er god nok
Jeg selv arbejder med både det ene og det andet
det overrasker mig lidt, der ikke kommer mere ud af det


jeg slukker for tv'et, gør jeg
det holder mig bastet og bundet, som det desværre hedder
sidste sætning minder mig om et eller andet
men jeg husker ikke hvad
hvis jeg fik et barn til, og det blev en pige
skulle hun hedde Inge efter min mormor
selvom min mormor hedder Hanne
skulle Inge hedde Inge efter hende
lige nu er jeg åben for den slags koblinger 
(den sidste er et haps, tror jeg)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar