søndag den 4. september 2011

Inkonsistenzzzzia SESH
I kedsommelighedens tegn kommenterer jeg på manglen på indlæg: Du keder mig.
Jeg har ellers skrevet masser af ting. Men, og hold nu fast; på papir. Jamen, med tusch-pen.
Den anden dag skrev jeg for eksempel:
Når nok er nok bliver lidt fedt
I det store øjeblik, hvor jeg spontant lander denne sætning, føler jeg den bærer på en storhed.
Uden tegnsætningen, uden pauserne og citationstegn her og der, er den ladet med meninger, tænker jeg, og dog så enkel.
Nu ved jeg snart ikke. Men virkeligheden og sandheden er vel dér, hvor vi er lige nu. DET er, hvad vi har. Når oplevelsen eller følelsen om lidt bliver til et minde, er den jo ikke lige så virkelig. Og før det skete, slet ikke.
På baggrund af det tror jeg på sætningens styrke og smågenialitet. Jeg punkterer dog gerne, alt det, jeg lige har sagt.
For det holder ikke i retten. Og der skal jeg hen nu. Dom skal fældes.
Farvel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar