søndag den 15. december 2013

Også denne lejlighedssang blev skrevet og fremført ved Slagtryk Festival 2013. Lagene, du, lagene.


TREVLET SVIN / KOMMER TYSKERNE

[Alle skal dø, og kun de får blir' major]

Hvem kommer der, kommer der
er det tyskerne
mørkelægger de
lægger de mig ned
Hvem hænger der, hænger der
tromlet af en hær, er de nær
detonér
Jeg' din mær

Trevler de mig som svin
klynger de mig op på et kors med en fork
fryder de sig max for en ti'er når jeg gir'
op
høvler de mig ned, gi' mig fred
det' en march   -   mellow
og jeg er branket pulled po-o-ork
Jeg er pulled pork

Hvem tar' min magt, det' min magt
hænderne op
i mig, Gud nej
tysken det er dig
Så hvem kommer der, kommer der
træffes ikke mer'
nu' vi her
Ladt, forladt, forladt

Trevler de mig som svin
klynger de mig op på et kors med en fork
fryder de sig max for en ti'er når jeg gir'
op
høvler de mig ned, gi' mig fred
det' en march   -   mellow
og jeg er branket pulled po-o-ork
Jeg er pulled pork

absolut og langtidstrevlet svin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar