torsdag den 13. januar 2011

Denne dag er dum
Det er vel også en slags post.
Ellers har jeg:
Købt noget sort, enkelt og uldent, men det skal man ikke lægge for meget i. 
Spist frokost, hvor denne kommentar faldt:
"Kaninerne og jeg har en stiltiende aftale om, at jeg ikke spiser deres mad, så rører de ikke min bøf."
Se, det er jo et rart lille løft en sådan kløgtighed kan give et frokostbord.
Derfor fulgte jeg op med en effen Fru Kristof parodi. Det passede sig, og jeg fik fint modspil af min partner, der har samme udsøgte forkærlighed for god, dansk komik. Den har jo en vis frækhed.
Til slut:
Tænkt  over stort og småt og kommet frem til, at jeg må tænke videre i morgen.
Snublede vel ikke ligefrem over denne, ledte faktisk. Jamie Lee Curtis. En absolut fræk, smuk, bolbar krop og så det her lidt jævne, drengeansigt. En ret sammensat skuespillerinde. Denne aerobic-sekvens minder mig om alt muligt behageligt og ubehageligt. Den er sjov og lummer og stadig salonfæhig.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar